17.10.Head Co@ch ke Klagenfürtu.
30.7.Prohlášení Head Co@che.
10.7.Salónek po MČR dospělých
3.7.Salónek po MČR mládeže
26.5.Jarní ohlédnutí
20.5.Salónek po Brnu
12.5.Salónek po CEFTA
22.4.Salónek po Větrný víkend
10.4.Salónek po MM ČR DD.
23.8.Bike Camp JIZERKY.
27.7.První půlrok HEAD COACHE.
4.6.CoAch vyhodnocuje Brno a Primátorky.
30.5.CoAch vyhodnocuje jarní pouťáky.
6.5.Salónek po kontrolkách 2012.
19.4.Salónek po Dlouhé dráze 2012.
4.7.Salónek po Elitě 2011.
28.6.Salónek po Republice 2011.
5.5.Salónek po Lysé 2011.
5.5.CoAch a zážitky z kontrolek.
18.4.Proč mlčel Co@ch?
24.1.Co@ch doporučuje.
2.1.Salónek vzpomínek.
30.11.Salónek po Lounech.
22.11.Salónek po I.kole ergo poháru.
7.11.Salónek po Mistrovství světa.
3.10.Salónek po konci sezóny.
12.9.Podzimní Co@ch.
8.8.Co@ch po MSJ.
29.6.Co@ch po jaře.
30.5.Co@ch po modré Lysé.
16.5.Co@ch po Labském dvojboji.
2.5.Co@ch po kontrolkách.
26.4.Co@ch po Praze.
10.4.Co@ch a Dlouhá trať.
23.2.Co@ch na horách III.
26.1.Co@ch na horách II.
24.1.Co@ch na horách.
17.1.Co@ch a půlení.
10.1.Co@ch jel do Hradce.
22.12.Co@ch bilancuje.
29.11.Co@ch o Polabském poháru.
22.11.Co@ch o Brně.
15.11.Co@ch a tahání vleku II.
9.11.Co@ch a tahání vleku.
4.11.Co@ch a MODRÉ NÁŘADÍ.
28.9.Co@ch a kanibalové.
23.9.Co@ch oppia suomea.
6.9.Co@ch v Roudnici.
30.8.Co@ch v Litoměřicích.
8.8.Co@ch píše SMS.
30.7.Co@chova soutěž.
25.7.Salónek o vrtaném koleni.
19.7.Salónek v okurové sezóně.
6.7.Roman pomáhal se Salónkem po dospělé republice.
29.6.Salónek po republice.
15.6.Salónek po Labi.
8.6.Primátorky Romana Novotného.
18.5.Co@ch a Labský dvojboj.
7.5.Co@ch má další loď a vzpomíná.
5.5.Co si Co@ch přečetl o kontrolkách.
2.5.Co@ch o kontrolkách.
26.4.Jak viděl Co@ch pražské závody?
14.4.Co@ch se zamyšlí nad mělnickou dlouhou tratí.
10.4.Co@ch se zamyšlí nad nehodami při veslovani.
24.3.Co@ch bojuje s krizí a připravují se ceny.
4.3.Další brigáda.
1.3.Co@ch a jeho zrychlený týden.
18.2.Co@ch na horách.
25.1.Zimní tank? Sněžný pásák? UFO na horách? Vše je tu!.
18.1.Co dělá Co@ch v kuchyni? No přeci vaří dobroty.
8.1.Pracovní začátek nové rubriky - Brigáda.
Co@ch jel do Hradce
10. ledna 2010
V úvodním salónku v novém roce se s Vámi musím podělit o hrůzný zážitek. Původně jsme na regatu chtěli jet auty, pohodlně, dochvilně. Ale varování meteorologů bylo jasné, pokud nemusíte, nelezte do aut. Prý bude kalamita, všude sníh, hrozný mráz, silnice neprůjezdné, riziko nehod atd. Přehodnotili jsme záměr a vydali se na cestu prostředkem, jehož kořeny sahají až do století páry. A tady dlužno říct, že za těch dvě stě let se nezměnilo vůbec nic.
Odjezd z Mělníka v 7:04 byl OK, přestup v Lysé OK, odtud do Hradce slabá hodina jízdy. Ovšem tento závěrečný úsek náš samohyb absolvoval pět hodin! Pohled na okolní silnice, které byly krásně prohrnuté a auta se na nich proháněla jakoby nic, byl k breku. Do cíle jsme dorazili v 13:30. Teoreticky bylo po závodech. Ale samozřejmě, že realita byla jiná, neboť vagóny, tažené lokomotivami, se vydalo téměř půl republiky, tak ve stejné době jako my dojeli Lysáci, Slávisté, ČVK a pár dalších. Závody vlastně teprve naplno začaly.
Pořadatelé přeorganizovali program na jedničku a zaslouží absolutorium, nedošlo k žádným různicím, prostředí hotelu bylo úchvatné, program měl spád a vrcholem byl závod chlapů i s Ondrou Synkem. Výkony některých musím zmínit.
V ženách si zajela osobák Pavlína Žižková. Jak řekl komentátor Martin, zajela čas, který umí tak deset žen na světě. Další osobák a zároveň juniorský rekord dal Jakub Podrazil, v této kategorii vládne s neuvěřitelnou převahou, druhému v pořadí naložil 21 vteřin. Hezky jeli bratři Vetešníci, kousek za rekordem. Výtečný čas zajel Jakub Houska. Za Sýňou moc nezaostal, škoda, že jel v dopoledním programu a nemohli se utkat tváří v tvář.
Naši zajeli standardně, nic, co by stálo za komentář se nepřihodilo. Vlastně ano, Barborka porazila tři kousky. Na cestu zpět jsme se posilnili bagetami a vydali se vstříc dobrodružství.
Až do Lysé, kde jsme měli přestoupit, vše nasvědčovalo tomu, že si doma řekneme konec dobrý, všechno dobré. Ale co se nestalo, tím chci říct, co se stalo! Vlak v přestupní stanici Lysá zastavil, to bylo v pořádku. Vystoupil jsem já, za mnou Štrůdl, to už se souprava začala rozjíždět a Mirek vyskakoval z plně rozjetého vlaku. Chviličku cupital po ledovém náspu, hlavou mi problesklo, co míň bolí, jestli, když je člověk přejet podélně, nebo napříč, aby podle toho zkusil padnout pod soupravu. Nakonec se pouze jak dlouhý tak široký válel po náspu, odřel si ruce, ale žil!!!
Ovšem deset dětí, svěřených do našich rukou ujíždělo bůhvíkam. Po dost nervózní debatě s přednostou stanice je vyložili v další zastávce. Nějakým dalším vlakem vrátili do Lysé (vše zdarma!) a pak společně s námi už šup domů do Mělníka, kde s velkou úlevou jsem křičel HURÁ, SLÁVA, ovšem celkem bez odezvy, inu děti byly v šoku, unavené, možná že i humor je už přecházel.
Závěr z celého podařeného dne je takový, že až zase železničáři půjdou do stávky za zvýšení platů a až budou natahovat ruku po dotaci ze státního deficitního rozpočtu, rozešlu tento článek na všechny instituce a svolám antidemonstrace na téma: ZRUŠTE JE!!! NEJEZDĚTE S NIMA!!! Nejenže nedorazíte včas, ale můžete umřít snáz, než na zmrzlé dálnici při jízdě autem.
Tomáš

Pozn.
Když už jsem vláčen po salónku, díky tomu, že jsem byl vláčen vlakem dovoluji si vsunout pár mých postřehů. Mé vystupování bylo opravdu dost dramatické, vlak chytil hrozně rychle rychlost ve chvíli, kdy jsem měl jednu nohu na nástupišti a druhou na schůdku, ale relativně rychle si mi podařilo se vytáhnout za zábradlí na dveřích a nějak se z toho dostat. Na to že mám přes rameno brašnu s foťáky a že to mohlo dopadnout kdoví jak jsem opravdu nemyslel.
Co se týče dalšího sledu událostí tak se trochu musím zastat přednosty stanice. Vzhledem k byrokratickému charakteru tohoto dopravce přednosta zasáhl nečekaně rychle a rázně. Nechal zastavit rychlík v další stanici a výpravčímu této stanice nakázal, ať vystoupivší zdarma! přepraví zpět nejbližším spojem. Následně nakázal 17 minutové zpoždění osobáku do Ústí, ať nemusíme čekat hodinu na další vlak. Ještě několikrát se zeptal, zda nemáme nějaký problém a osobně kontroloval, zda děti vystoupily z vlaku a zkontroloval i zda jsme úspěšně nastoupili.
Celkem se mi potvrzuje má teorie, vypozorovaná použitím služeb ČD v poslední době. Existují dvě ČD. Jedna ve které pracují fandové, kteří mají vztah k tomuto fenoménu, práce je baví, snaží se cestujícím pomáhat a cestovat s nimi obzvláště v některém z nových tichých vlaků je radost. No a pak je ta druhá firma, kde pracují naštvaní lidé, kteří pracují jen proto, že musí. A když je nějaký cestující "spotřebován", tak je to jeho chyba! A obávám se, že stávkují především ti druzí.
Mirek





Poté co jsme 4 hodiny jeli asi 60 km, tak nová mašina zvládla posledních 18 km úplně bez problémů za 20 minut. A to do Hradce - toho údajně nejvíce zavátého místa v republice!


(c)2009, 2010 kvm 1881 - jednotlivé části díla jsou chráněny autorským právem a je možno je použít pouze se souhlasem majitele.